Novine Online

14.03.2010

Zadnja izmjena12:50:30 AM GMT

Nove vijesti
Vi ste na: Život i stil Hrana i piće

Hrana i piće

PREHRAMBENI PROIZVOD - Znanstvenici otkrili: Pivo je dobro za kosti

E-mail Ispis PDF

Ljubitelji popularnog pića od hmelja konačno mogu odahnuti. Dokazano je da je pivo bogat izvor silicija te sprečava osteoporozu.

Znanstvenici su pronašli još jedan razlog zbog kojega se ljubitelji piva ne moraju odricati omiljenoga pića: jača kosti.

SVAKODNEVNI MENI Hrana koju treba jesti za zdravlje i ljepotu

E-mail Ispis PDF

SVAKODNEVNI MENI

Hrana koju treba jesti za zdravlje i ljepotu

Dijeta je gadna stvar. No, ako znate koliko vam dobra čini pojedina namirnica, možda zdrava prehrana i ne zvuči toliko loše!?

UŽITAK KOJI DEBLJA Pazite kakvu kavu pijete popodne

E-mail Ispis PDF

UŽITAK KOJI DEBLJA

Pazite kakvu kavu pijete popodne

Crna kava, kava s dodanim mlijekom ili šećerom, ili oboje, ima u prosjeku 63 kalorije. Pijete li je popodne, jezičac na vagi brzo raste.

Popodnevna kava mogla bi biti uzrokom unošenja suvišnih kalorija pa bi oni kojima popodne kava treba za podizanje energije morali pripaziti da im taj užitak ne 'podigne' kilograme.

ŠTO RAZNOVRSNIJE TO BOLJE Dvije porcije žitarica na dan tope kilograme

E-mail Ispis PDF

ŠTO RAZNOVRSNIJE TO BOLJE

Dvije porcije žitarica na dan tope kilograme

Žitarice i žitne pahuljice lako se uvrštavaju u prehranu, a zamijenite li njima dva obroka na dan izgubit ćete višak kilograma.

Najnovija je studija o prehrani otkrila da je konzumacija dvije porcije žitarica na dan ključna za mršavljenje, posebno kod pretilih osoba, javlja Telegraph.

SAVJET NUTRICIONISTKINJE: Zašto je važno jesti žitarice cjelovitog zrna?

E-mail Ispis PDF

SAVJET NUTRICIONISTKINJE:

Zašto je važno jesti žitarice cjelovitog zrna?

Žitarice i proizvodi od njih važan su dio svake prehrane, ali neke su zdravije od drugih. Više o svemu govori nutricionistkinja M. Šajina.

PREVIŠE SOLI Instant-juhe povećavaju rizik od karcinoma želuca

E-mail Ispis PDF

PREVIŠE SOLI

Instant-juhe povećavaju rizik od karcinoma želuca

Pretjerana konzumacija soli povisuje krvni tlak u organizmu što povećava rizik od moždanog i srčanog udara, ali i raznih bolesti.

Osobe koje redovito konzumiraju polugotove juhe koje su pune soli povećavaju svoj rizik oboljenja od karcinoma želuca, tvrde stručnjaci, piše DailyMail.

Lubenica štiti od infarkta i snižava tlak

E-mail Ispis PDF
06lubenica0

LJETNO OSVJEŽENJE

Lubenica štiti od infarkta i snižava tlak

Od svih vrsta voća, lubenica ima najveći postotak vode, 93 posto i nisku energetsku vrijednost - samo 20 kalorija na sto grama.

Za mnoge je lubenica idealno ljetno osvježenje. Nedavna istraživanja ukazuju na to da bi ovaj ukusan plod također mogao biti važno sredstvo za snižavanje povišenog krvnog tlaka.

5 napitaka za lijek i osvježenje

E-mail Ispis PDF

Bitno je da uvijek kad ste u prilici popijete svježe iscijeđen sok

Najbolji način osviježavanja za vrelih ljetnih dana je svježe pripremljen sok. Voćni sokovi također obiluju nutrijentima i vitaminima i istinski su pomagači organizmu u procesu oporavka i borbe protiv bolesti. Od sprečavanja pojave povišenog krvnog pritiska do pozitivnih učinaka u poboljšanju sluha te efikasnog načina da u svoj organizam unesete potrebne nutrijente i podarite mu zdravlje, sokovi bi trebali činiti neizostavan dio vaše svakodnevne ishrane.

Čaj za zdravo srce

E-mail Ispis PDF

Čaj za zdravo srce

Znanstvenici ističu da 3 šolje čaja dnevno smanjuju rizik od srčanog i moždanog udara. Isto tako, svakodnevno ispijanje čaja može biti od velike koristi osobama koje već boluju od srca.

Stranica 1 od 5

  • «
  •  Početak 
  •  « 
  •  1 
  •  2 
  •  3 
  •  4 
  •  5 
  •  » 
  •  Kraj 
  • »